V I S U A L I Z Z A D I S C U S S I O N E |
gaurlo |
Posted - 14 mar 2007 : 07:18:20 questa è una ricetta particolare, ma piuttosto di spiegare la preparazione, preferisco soffermarmi sulla consumazione, dato che l'abuso può creare dipendenza e perdite di sangue dal deretano. qua da noi quando ti invitano a mangiare polenta e osei, può succedere che ti mettano una fetta di polenta in mano e l'osel nel cul!!!! credetemi non sei "alla ricerca del gusto" ma del probusto
luca ***** basta chiedermi se ti invito a mangiare polenta e osei vai da janez che la fa fa + buona aaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzz gaurlo
apt-get install sx175 |
8 U L T I M E R I S P O S T E (in alto le più recenti) |
gaurlo |
Posted - 07 mar 2008 : 21:24:54 vedo che gli anni passano ma a voi la voglia di osei e (polenta) persiste!!! devo preoccuparmi ;) auzz gaurlo |
lupin III |
Posted - 07 mar 2008 : 16:57:23 Sbaglio o in Bergamasca è anche un tipo di dolce?
Allegato: polenta_osei.jpg 12,21 KBE' la specialità dolciaria più conosciuta della tavola bergamasca. Preparata con pan di spagna, creme al cioccolato, al burro e alla nocciola con l'aggiunta di rhum. Il pan di Spagna viene ricoperto con del marzapane giallo e spolverato poi con zucchero giallo in cristalli. Gli uccelletti che vengono posati sopra la forma della polenta sono preparati con del marzapane ricoperto con uno strato di cioccolato.
lupin III s239.photobucket/albums/ff1/fabri_album/ |
Luud |
Posted - 07 mar 2008 : 16:36:48 In effetti Bliz la tua spiegazione non potrebbe essere più esauriente... Perfetto dialetto triveneto, anche se devo dir che mi resta oscura la definizione del vino... Gian
Cerco sto benedetto cilindro 185 mi potete aiutare??? mandatemi una mail!!! |
GimmyDL |
Posted - 07 mar 2008 : 16:28:58 Mi avete fatto venire l'acquolina, adesso vado a obbligare mia mamma..... domenica pulenta e osei osti!!!
sgabuzzino/gimmy.htm |
Alessandro Pisacane |
Posted - 07 mar 2008 : 16:23:40 Beh, qualcosa mi sfugge ma son riuscito a capire quasi tutto! Ciao vecio. Ale
S'i fosse fuoco, arderei 'l mondo; s'i fosse vento, lo tempestarei; s'i fosse Vespa.....lo pungerei! |
bliz |
Posted - 07 mar 2008 : 16:15:09 Polenta e oxei Da Wikipedia, la ençiclopedia libara. (Reindirizzamento da Polenta e osei) Vai a: Navigazsion, zserca
La polenta e oxei xe un piato tipico dei Veneti, dei Furlan, ma anca dei Bresani, dei Bergamaschi e pi in generale de tuti i abitanti de quela ke xera la republica de Venezsia. La xe na conbinaxion de polenta e oseleti (séleghe, finchi, tordi, lodole, petareli ecetera) fati alo speo.
Se prepara da na parte la polenta e da kel'altra i oxei. A sti qua, ke i ga da esare 20-30, bisogna prima cavarghe tute le piume e dopo metreli un poco sora el fogo par sbrusarghe quel ke resta. Se ciapa, dopo, un oseo par volta e lo se inpira su pal speo, metendoghe de fianco na fetela de lardo e na foja de salvia, e se fa girar pian pian el speo par 10-15 minuti. Pi vanti, ogni tanto se ghe mete sora un poco de buro ke'l se desfa, e un poco de sale e se va vanti cusì par ore e ore. El tocio ke vien xo el ga da cascare 'ntela lecarda. Finio de cuxinar, se porta in tola i oxei insieme ala polenta ke se pol magnar mola, ma anca brustola a fete drento la lecarda. El tocio el se versa sora. Ghe va ben insieme un goto de keno, tipo Cabernet o anca Merlot.
Vediamo se un non Veneto riesce a tradurre!!!!!!!!! |
fumaglio |
Posted - 15 mar 2007 : 22:15:00 Strane usanze "li da voi".. Preferisco gustare altre specialità regionali.. A meno che non mi inviti qualche vostra concittadina.. che son sicuro che l'osel in pentola NO SMS MODE è il suo!!!
Marco. |
almo |
Posted - 14 mar 2007 : 09:52:07 Chissa' perchè il sesso deve entrare dappertutto.... :-).....
"Sono le 20.35 è l'ora della Lambretta". Almo Calchini. |